Loyaliteit is ons geloof

Wie zijn wij?

XEED is een full service digital loyalty agency. Wij analyseren, bedenken, bouwen, testen, begeleiden en vernieuwen alles wat met de digitale wereld te maken heeft en altijd vanuit loyaliteitsoogpunt. XEED is uniek in het feit dat wij op ieder gebied specifieke expertise kunnen bieden. Van het bedenken, bouwen tot het optimaliseren van Loyaliteitstrajecten. XEED heeft een bevlogen team klaar staan met digitaal specialisten: creatieven, psychologen, designers, producers, beheerders, online marketeers en projectmanagers. Het is maar een greep uit de expertise die XEED in huis heeft. Juist deze mix van, digital native, experts waarbij de bestaande klanten centraal staan maakt XEED uniek.

Wat doen we?

XEED maakt samen met jou de ervaringen van jouw klant steeds een beetje beter. Steeds beter, zo goed zelfs dat hij loyaal aan jou wordt. En we willen meer: jouw klant zo tevreden krijgen, dat hij waar hij ook komt, altijd positief over jouw bedrijf praat met zijn vrienden, familie en omgeving. Kortom XEED bedenkt, maakt, implementeert & begeleidt loyaliteitsprogramma's

Waarom verdient loyaliteit aandacht?

Wist u dat?

  • 92% van de mensen vertrouwen op aanbevelingen van hun omgeving. 37% hiervan heeft een hogere retentieratio.
  • Ambassadeurs zijn 2 tot 3 keer zo effectief in beïnvloeden van hun omgeving dan niet ambassadeurs.
  • 80% van de consumenten zegt beïnvloed te worden in hun aankoopgedrag door loyaliteitsprogramma's.
  • 70% van de consumenten zegt dat loyaliteitsprogramma's onderdeel zijn van de relatie met een bedrijf.
  • 82.4% van de consumenten spreekt zijn voorkeur uit voor bedrijven met een loyaliteitsprogramma.
  • Het behouden van 5% meer klanten kan zorgen voor 25 tot 95% meer winstgevendheid.

Zomaar wat feiten, daarom geloven wij in loyaliteit.

Een veranderende wereld

XEED snapt dat er sprake is van een veranderende wereld. Een wereld met veranderende maatschappelijke waardes, andere sociale invloeden en een digitale snelle wereld. Een met veel keuzes, veel aanbod en veel invloeden. Kortom een wereld waarin een klant niet zomaar loyaliteit vertoont. In essentie is loyaliteit het vertonen van loyaal gedrag. Gedrag begint bij een attitude richting jouw product. Die vormt zich bewust of onbewust. Wij proberen de bewuste drijfveren van consumenten helder te krijgen voor jou maar ook op de onbewuste drijfveren kan invloed uitgeoefend worden. Wij vinden dat er teveel focus is op het bewuste en te weinig voor het onbewuste en de emotie. Want een emotionele band houdt langer stand dan een functionele band. Wat zijn deze drijfveren en hoe proberen we gedrag te stimuleren of zelfs te veranderen?

Lees hier meer over de basis van loyaliteit

Hoe doen we dat? Loyalty Design Thinking

Loyaliteit is niet iets wat je na een project ineens kunt bereiken. Klanten centraal stellen is een gedachte/geloof en om loyaliteit te bereiken moet je een proces doorlopen. Er is geen vast antwoord voor het bereiken van loyale klanten.  Loyaliteit moet je verdienen. Eerst iets kunnen geven voordat je het terug kan verdienen. Dit betekent kwaliteit blijven leveren. Weten waar je voor staat en jezelf blijven ontwikkelen. Loyaliteit continueren, loyale klanten blijven verrassen.

Wij geloven in samenwerking met jou en jouw klanten voor het best resultaat, hiervoor gebruiken wij loyalty design thinking. Zowel voor grote als kleine vraagstukken geeft loyalty design thinking houvast en inzicht voor alle betrokkenen. De sleutel naar loyaliteit naar jouw klanten is een ontdekkingsreis. XEED is de expert op dit gebied. Wij nemen iedere uitdaging aan. Een full service loyalty agency, dat op elk gebied expertise bezit in elke fase van een loyaliteitsprogramma.

XEED_service_Design_Thinking

Drink een kop koffie met ons of bel of mail XEED

l’Arche Bleue
Overschiestraat 180
1062 XK Amsterdam

Jiska Swarte
Tel: 020- 2149353
Mail: info@xeed.nl